Estland derde dag - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Thijs Buters - WaarBenJij.nu Estland derde dag - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Thijs Buters - WaarBenJij.nu

Estland derde dag

Door: Thijs Buters

Blijf op de hoogte en volg Thijs

08 November 2017 | Estland, Tallinn

Vandaag stond ik al om 9 uur 's ochtends in het cafe te werken. Het was eigenlijk al vanaf 9 uur best druk in het café en ik was dan ook aam het helpen. Ik hielp met serveren en opruimen. dit heb ik van 9 uur tot 2 uur gedaan. Toen zijn we gaan lunchen en daarna hebben we nog wat winkels bezocht om de inventaris bij te vullen en te kijken of we nog iets voor ze kunnen doen. In totaal heb ik 5 uur in het café gewerkt en ook nog eens een paar uur in winkels geholpen. Dus ik heb rond de 7 uur gewerkt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 06 Nov. 2017
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 3153

Voorgaande reizen:

06 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: